Vad gör man uppe nu??? *uppd*

KL. 06,51
Vi var hos Jockes föräldrar ända tills klockan blev 9 igår kväll. Det blev god mat och Jocke blev nöjd med presenterna. Han fick minneskort och hörlurar till sin telefon och Iron Maidens Flight 666 och Rocky boxen! Gladast blev han nog för Iron Maiden. :-)

Max kom inte till ro och somnade förrän nästan 10. Trodde därför han skulle sova lite längre idag (han vaknade 6 igår). Men klockan 6 imorse så kom han in och sa att han skulle titta på "tissetatterna" (Aristocats). Han skulle ha kläderna på sig och så skulle vi upp till "fammo, fafa, lin" (Farmor, farfar och Caroline). När jag sa att de sov och att vi inte kunde gå dit nu så blev han jätteledsen. Det hade nog inte gjort något om han hade sovit ett par timmar till. Får se till så han sover middag, det gjorde han igår och det var nog tur det!

Idag ska jag inte göra något speciellt, ska hämta ut ett paket på Ica-butiken i byn! Förhoppningavis är det Leos journalkopior!!
Ikväll ska det bli smaskig middag, ska göra egen pizza! Mumsigare än att köpa ju!

Själv är jag väl inte direkt pigg, blev ju bara 5 timmar sömn inatt... Ska se om inte jag slumrar lite när Max sover. Leo sover i regel då.

Kl. 12,23
Det var journalkopiorna!! Äntligen! Säkert 100 sidor att plöja igenom nu! Får man lite annan syn på allt som hänt även om jag säkert inte förstår allt! Det jag inte förstår kan jag alltid ta reda på med hjälp av hans doktor här! Max äter lunch, Leo likaså. För min del blev det lite nudlar och lite cola... Sen SKA jag få Max att sova middag! Så kan jag ta det lite lugnt och kanske slumra lite. Är väldigt trött även om det blev bättre efter lite frisk luft! Kommer ju aldrig igen i sovandet!
Vet inte om det syns så bra men det var en ordentlig lunta med papper, säkert 100 sidor!

Kl. 22,09
NU har jag precis tränat 40 minuter på mitt wii! Det behövdes kan jag bara säga...
Luntan med journalkopior var på 120 sidor! Har läst igenom nästan hela! Mycket intressant läsning! Saker där som man har missat ju. En hel del som hänt ju...

Max somnade inte förrän vid halv 9, antagligen pga att han sov nästan 2 timmar efter lunchen... Jag hade inte hjärta att väcka honom, men nu i efterhand så skulle jag väckt honom efter en timme...
Imorgon är det dagis igen så imorgon kväll lär han nog vara lite tröttare. Själv är jag väl ganska trött men det får gå. Jocke jobbar ju så då blir det jag som får ha natten. Har hellre natten än morgonen eftersom jag har så svårt att somna om. Inte för att jag får det för Max för tillfället... :-)

Kommentarer

GodisTokig sa…
Oj, det var ju inte den lilla bibban!! Hoppas du orkar plöja dig igenom den utan att det är rena rama grekiskan... Hoppas du haft en trevlig helg!
och du.. det är underbart att läsa om hur bra det går för lill grabben =)

Populära inlägg i den här bloggen

Ronald McDonald.

Upp och ner men framåt...

Julafton!!