Förlamande trötthet...

Som jag kämpar för att hålla mig vaken nu! Jag är fruktansvärt trött, men Leo måste ju ha sin mat klockan 12... Funderar allvarligt på att gå och lägga mig och sova mellan 12-1 istället för att sitta uppe... Tror aldrig jag känt mig så tömd på energi... Skulle kunna sitta upp och sova...

Jocke har jobbat mellan 5-17 idag så han förtjänade att få sova lite mer än jag...

lite senare...
Blev inte av att gå och lägga sig, timmen mellan 12-1 går rätt så fort och jag fick en tillfällig energiboost...

Idag har svärmor hjälpt oss att tvätta huset inför i morgon. Då ska vi börja måla hela huset!! Det är tyvärr dags igen... Som tur e så hjälper G&K oss, även om man nog hade behövt vara fler... Det är tur vi har dom som hjälper oss så mycket!!

Måste ringa och omboka dopet imorgon oxå...

Kommentarer

Em sa…
Nog för att han måste jobba så att han måste sova men förtjäna är väl inte så mycket att snacka om med tanke på dina sovrutiner. Han har en jäkla massa att ta igen nu.
Paulina sa…
Jobbigt med trötthet.. man blir så hjälplös och tom på idéer. Visst var det väl du som var på CGidag??? =) Kram //GodisTokig Paulina

Populära inlägg i den här bloggen

Ronald McDonald.

Upp och ner men framåt...

Julafton!!