tisdag...

Kl. 11,16
och ingen vanlig dag för det är Jockes födelsedag... 34 år gammal (eller var det ung??) blir han idag! Jag har varit hos bm idag för efterkontroll men det visade sig att det gör de inte om det gått mer än 12 veckor efter förlossningen. Aja, hon tog blodvärde och blodtryck när jag var där. Blodvärdet var lite lågt (oväntat! *ironi*) men blodtrycket låg bra. Så jag måste väl plocka fram de där tradiga järntabletterna igen... *suck* Skulle pratat om p-medel oxå men pga min medicin så fick jag tid till en doktor istället, redan på måndag. Kanske lika bra det...

Leo ligger och sover i babygymmet... ser så söt ut.
Ringde elektrikern idag ang torktumlaren, de skulle komma imorgon redan! Trodde jag inte.

Kl. 23,14
Dagen har som vanligt gått i ett. Hem från bm, ge Leo mat, när maten hade gått färdogt var det dags att, lite försent, hämta Max på dagis. Eftersom Jocke, efter lite övertalning, önskat mat idag (Flygande Jakob) så fick vi åka och handla. Passade på att gå inom H&M och köpa strumpor till Leo, hans e borta... Sen handlingen av mat, Max var jätteduktig. Han skulle gå själv och det gick jättebra.
Sen hem och koppla mat på Leo, packa upp maten och när jag var klar med uppackningen kom Max och ville ha "utsallad" dvs fruktsallad och det kan man ju inte neka honom... Så han åt fruktsallad för glatta livet och jag pustade ut en lite stund innan det var dags att börja med maten... När maten var klar så kom Jocke och strax efter så kom Poppe, Åsa och Elsa. De skulle gratta Jocke och Poppe skulle betala ngt...
Efter att de åkt så blev det äntligen mat. Himla gott med flygande jakob...

Max var trött idag så när vi väl fick honom i säng och jag hade läst lite så somnade han snabbt.

Nu sitter jag här och väntar på att få ge Leo 12-målet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ronald McDonald.

Upp och ner men framåt...

Julafton!!