Full fart idag...

Dagen idag har gått i ett känns det som. Började med att jag fick väcka Max imorse när klockan började gå över 7... annars skulle vi aldrig hinna till dagis till klockan 8. Han skulle inte äta någon vidare frukost, tog max 2 tuggor på rostemackan... Sen iväg med honom till dagis. Till hans lycka var bästisen W där idag, första kramen gick till honom!

Sen hem och fixa ordning mat till Leo som skulle med och ge honom medicinerna. Skulle till bm så han fick äta under tiden vi var där. Ärendet där gick snabbt så vi gick en runda om GA-torget och handlade frukt när vi ändå var där. Hade p-tid kvar på bilen. Handlade superbillig frukt, 3 galiameloner, 6 kiwi, 3 äpplen och 4 bananer för 36,5! Jag trodde han skämtade!!

Sen bar det av hemåt igen. Vi åt lunchen hemma, både jag och Leo. Fick bli nudlar för min del.

Pga att vi var i Dalby över helgen så var det ganska tomt i kylen så det fick bli handling när jag hade hämtat Max. Max var verkligen duktig. Ville inte sitta i vagnen men han gick inte långt bort och han lyssnade på vad jag sa! Nästan hela tiden... Men han e ju bara 2½!

Sen hem och ge Leo mat, ge Max mellis, packa upp allt vi handlat och rensa lite i köket...
Till middag blev det grillat (naturligtvis!) så jag gjorde den goa lökdippan och förberedde lite och diskade... Tiden flög iväg och snart var klockan dags att sätta igång grillen...

Så gott med grillat...
Nu sover Max så gott sen ett tag, han var jättetrött så det var lite speedat den sista timmen innan han gick i säng... Somnade faktiskt oväntat snabbt trots det!

Imorgon är det dags för besök hos hjärtläkaren igen, och vägning och mätning! Jag är väldigt nyfiken på vikt och längd, speciellt vikten eftersom jag har ökat hans mat lite och det verkar funka. Måste höra med läkaren om läkarintyget för vårdbidrag! Kan man få lite bidrag för allt merjobb och alla extra utgifter vi kommer ha så kan det vara bra!

Jocke är ledig imorgon så jag ska få gå o lägga mig tidigt idag! *yeeey*

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ronald McDonald.

Upp och ner men framåt...

Julafton!!