Hemma igen

Nu e vi hemma igen efter 3 dagar i Lund. Efter att vi kommit ner på avd igår så var allt som vanligt igen, de hade lite kontroller på honom med jämna mellanrum, annars fick vi sköta oss själva eftersom vi är vana... De kollade så han hade puls i ljumsken och i foten för att se så inget gått snett, men där fanns puls hela tiden! :-)
En sak vi märkte rätt så snabbt var att han kräkte mycket mer under målen, och de förklarade det med att man kan bli illamående av narkosgaserna. Tyvärr så kräker han fortfarande väldigt mycket idag oxå, men jag hoppas det ska lugna sig.

Idag var vi uppe på biva och hälsade på Åsa & Pernilla! De blev jätteglada att se Leo igen, var uppe i onsdags oxå men då jobbade inte Åsa. Men Madde fick se honom och hon blev jätteglad över att vi kom upp och hälsade på.

Vi blev utskrivna lagom till 11 så vi hann hem innan Leo skulle äta vid 12. Det gick inte så snabbt hem, det regnade och blåste ngt vansinnigt! Likadant inatt, vilken storm det var ute! Jag var vaken en hel del inatt eftersom Leo kräkte flera gånger både vid 01 och halv 4-4!

När jag hämtade Max på dagis var han inte så värst intresserad av att gå hem. Bra betyg för dagis och att han har trivts hos farmor, farfar! Vi åkte och handlade mat efter att jag hämtat honom, annars hade jag nog inte fått hem honom! :-)

Imorgon jobbar Jocke 6-15 och sen ska vi ha lite kalas för Jocke, fast det verkar inte bli något vidare kalas... Mamma, pappa kunde inte och nu verkar inte Rydebäck kunna heller... Tradigt som f*n!! Så vi ska vara hos Jockes föräldrar eftersom vi precis kommit hem, så slapp vi fixa och dona... Jag som hade velat göra en tårta! :-/

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ronald McDonald.

Upp och ner men framåt...

Julafton!!