Lördag och ösregn...

Det regnar och regnar...
Jocke jobbar och jag ska försöka röja lite efter att vi kom hem. Städa undan allt vi hade med oss... Tvätta (nu önskar jag att jag hade tumlaren inkopplad..) och diska (sällan man gör det!!).
I eftermiddag ska vi till Jockes föräldrar.

Måste bara berätta att Max har helt självmant gått och kissat på pottan 2 ggr idag!! Så himla duktig!

Blev lite inspirerad av ett blogginlägg från Tösan...

  • Jag och Jocke har varit tillsammans i 9,5 år
  • Vi har varit förlovade i 8,5
  • Vi har varit gifta i snart 6 år
  • Vi har bott på 2 adresser
  • Vi har haft 2 bilar, precis köpt nr 3!
  • Vi har/har haft 4 pc/laptops
  • Vi har/har haft ??? mobiltelefoner
  • Jocke har/har haft 4 jobb
  • Jag har pluggat i 2 år
  • Jag har haft 4 jobb
  • Jag har/har haft a-kassa vid 1 tillfälle
  • Vi försökte få barn i 1½ år
  • Vi har 2 barn på 2,5 år och 3,5 månad
  • Vi har/har haft 1 barnvagn
  • Vi har varit på 1 bröllop
  • Vi har varit med på 2 studentskivor
  • Vi har haft 1 katt, 3 fiskar
Lite skoj sådär bara...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ronald McDonald.

Upp och ner men framåt...

Julafton!!