Konstig natt... *uppd*

Kl. 10,07
Jag gick och la mig redan vid 22 igår eftersom dagen varit jobbig och jag var väldigt trött. Plus att Jocke sa åt mig att jag skulle... säkrast att lyda ju! ;-)
Satte klockan på 23,50 och gud vad trött jag var när den ringde! Upp och göra mat till Leo och sen i säng igen, sen upp 1 timme senare när den var klar och plocka undan, rengöra slang osv... Sen tillbaka i säng... Vaknade vid halv 5 imorse av att det åskade som bara den! Riktigt mysigt, till jag kom på att vagnen stod ute, som tur var längst inne i carporten! Så den klarade sig. Max har kommit in i våra sängar inatt men ingen av oss vet när! Helt plötsligt bara var han där... :-)

Nu är Max på dagis, Leo har precis ätit. Sen när han har legat en stund så ska jag ta och köra till babyland. Måste köpa en ny Näsfrida. Max har lagt beslag på den jag hade innan, så den vill jag inte ha till Leo nu. Ska ta och se vad de tar för åkbräda oxå. Ska inte köpa den nu för jag är inte säker på att det behövs, men vill ju veta priset. Ska inom Flowerteam och se om de har några fina blommor oxå, har ju nästan inga blommor i krukorna. Har inte riktigt hunnit med sånt än...
Gäller att passa på att handla sådant när Max är på dagis. :-)

Kl. 12,32
Nu har jag kommit hem igen och Leo har fått sin mat! Handlat massor med fina blommor! Träffade även på en gammal granne från Dalhem-tiden! Alltid lika trevligt att snacka med henne!
Måste fundera ut vad vi ska äta till middag ikväll... Alltid lika svårt. Måste handla mer frukt oxå, Max äter som en häst när det gäller frukt. Melliset består ofta av flera frukter. Idag började han dagen med en banan.. :-) Man kan ju inte gärna säga nej till frukt!

Kommentarer

Jessica sa…
Ett tips är att bege sig till torget nere på söder! Jag handlar alltid frukten där och för tex äpple tar man 8kr/kg som man annars får betala mellan 16-20kr/kg för beroende på vart man handlar. Massa fin frukt har dom, håller riktigt länge gör dom också =)

Populära inlägg i den här bloggen

Ronald McDonald.

Upp och ner men framåt...

Julafton!!