Midsommarafton

Så var det dags då, midsommarafton... För en gångs skull känner jag mig hyfsat pigg. Gick och la mig redan halv 10 igår kväll. Skulle upp kl 6 och sätta Leos mat. Sen gick jag och la mig efter det men jag slumrade bara lite. Strax innan 7 vaknade Max så då gick vi upp. Jocke får sovmorgon för en gångs skull.
Efter att Leo har ätit sin mat mellan 12-13 så ska vi åka ner till Dalby och fira midsommar med mamma, pappa, syster, bror och L&C! L&C har firat midsommar med oss sen ca 20-25 år tillbaka... De har inte sett Leo på länge så de är nog nyfikna!

Max sitter och tittar på Lejonkungen, innan var det Emil men han tröttnar lite snabbare på den. Lejonkungen gillar han, och Bilar!

Ska strax ge Leo sin morgonmedicin sen kan jag packa ner den oxå, tillsammans med lite annat. Vem vet när Jocke kommer upp... lika bra att packa så mkt som möjligt på en gång.

Kommentarer

godistokig sa…
Så snygg din sida har blivit!!! Super fin!! =)
Trevlig midsommar på er!!
*kram*
Em sa…
Det har dom visst gjort..!

Populära inlägg i den här bloggen

Ronald McDonald.

Upp och ner men framåt...

Julafton!!