Söndag...

Kl. 09,09
Idag e man inget vidare pigg... Jag tog Leos 6-mål idag oxå eftersom Jocke inte kan sova på soffan. Båda nätterna har jag sovit mellan halv 2 till 6 och sen mellan 6-7... Det blir man inte vidare pigg av ska jag säga. Idag sov Max ända till 8,20, fast han kom i säng lite tidigare igår. Skönt för han har lite sömn att ta igen.
Igår blev det tårta bakat, dumlefluffen byttes mot pollyfluff eftersom syster inte tyckte om dumlefluff. Men pollyfluffen var himla god den oxå, och på andra lagret var där mosade jordgubbar med grädde! Frisk och go tårta!

Vi satt och spelade Gin rummy allesammans på kvällen, det var himla skoj, men svårt med 6 pers! Helt plötsligt kom Max upp och var lite ledsen så han fick sitta ett tag i mitt knä och somna om... Sen fick han ligga i soffan tills vi la oss.

Bilder kommer i bilddagboken när vi kommit hem...

Kl. 23,44
Nu sover alla mina killar gott!
När vi kom strax innan 12 idag så var Jockes mor hos oss och skulle klippa häcken! Så det var bara till att göra mat till Leo och sen ut och räfsa efter klippandet!Häcken blev superfin! Det gjorde susen att vi fått pappas och mammas elektriska häcksax, hade ju bara en gammal "manuell"... Det är rätt så mycket häck att klippa...

Efter det var gjort så började det regna, vi hade bestämt att vi skulle grilla hos Jockes föräldrar så svärmor och Max gick i förväg, hon gick och Max cyklade...
Vi fixade iordning Leos mat och lite grejor som skulle med, mat till nästa mål och ev mediciner, blöjor och extrakläder... För nu öste regnet ner, och Max hade shorts och t-shirt på sig... Det hade varit sol och varmt hela eftermiddagen...

Regnet öste ner i flera timmar... Men sen kom solen lagom till vi skulle dricka kaffe... Så då fick vi suttit ute lite åtminstone! Max busade rundor för fullt. När vi kom hem vid 19 så var han fortfarande helt uppe i varv, så vi väntade till nästan 20 innan vi la honom... Trots det tog det ca 35-40 minuter innan han somnade.. Snacka om att vara uppe i varv!! :-)

Jocke gick o la sig vid halv 11 så nu sitter jag här och väntar tills Leos mat gått färdigt vid 1.... Jag är väldigt förvånad att jag inte är tröttare, jag har ju sovit hur lite som helst... Fast jag börjar väl bli van vid 5-6 timmars sömn per natt...

Har lagt upp massor med bilder på bdb, togs en del...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ronald McDonald.

Upp och ner men framåt...

Julafton!!