BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 16 oktober 2009

Jobbat...

Ja idag var det dags för jobb, 8-17,15! Det var skoj att komma tillbaka, jag var lite nervös för att jag skulle ha tappat alla plu-nummer men efter 2 timmar så satt de igen! Kändes inte som att jag hade varit borta så länge som 8 månader...
Det var så skönt att få prata om och tänka på annat än blöjbyte, mediciner och 3-års trots... =)

Men jag har såå ont i min vänstra arm. Jag satt i en kassa där jag använde vänster armen till att flytta det mesta... Tur jag inte ska vara i kassan imorgon. Då blir det caféet. Kan iofs vara en nackdel på sitt sätt. För har jag caféet så ska jag vara i förbutiken oxå... Men jag behöver lite träning där, har redan fått reda på att jag ska ha stängning i förbutiken den 12 december...

Eftersom jag gick och la mig redan strax efter 21 igår så var det inte jobbigt alls att gå upp i morse när klockan ringde 5,40. Är faktiskt inte så farligt trött ikväll men ska snart gå och lägga mig ändå. Passa på att sova ikapp lite...

1 hade något att säga!:

Emilias mamma sa...

Så kul att det var roligt att komma tillbaka till jobb o skönt att komma hemifrån lite, byta miljö =)