Me&I-party

Söndag kväll och allt är lugnt. Igår var det jobb 7,30-15. Kändes faktiskt helt ok att jobba den tiden. Klockan gick supersnabbt, kan bero på att vi hade strul med spelmaskinerna ända till efter lunch!

Idag har det blivit en hel del städning. Fick bakat tobleronemuffins och björnbärsmuffins till klädpartyt. Måste ju ha fika.
Kl 14 skulle Me&I-partyt dra igång. Jag såg fram emot det för jag var nyfiken på kläderna, denna kollektionen såg ganska tråkig ut på hemsidan. När kläderna kom upp så insåg jag 2 saker.
1. Kläderna var så mycket snyggare i verkligheten
2. Det skulle nog bli dyrt... =)

Vi blev till slut en 6-7 stycken och de flesta var väldigt positiva. Max var med och packade upp kläderna och innan allt hade kommit upp så hade han hittat 4 tröjor som var antingen wow eller fräck...

När klädpartyt var över så hade det blivit 2 tröjor och ett par byxor till Max och en tröja till mig.
Sen fick jag välja 4 plagg eftersom jag var värdinna. Blev en tröja och en kjol (!) till mig och vars en tröja till killarna... Så allt som allt kändes det som om jag gick med vinst.


Detta är vad Max fick.


Köpte denna fina till mig själv.

Eftersom de plaggen som jag fick som värdinnegåvor är från vårens kollektion, så finns det inga bilder på dem.

Kommentarer

EmiliaJ75 sa…
Kan du inte lägga ut receptet på tobleronemuffins? Jag ÄLSKAR Toblerone.......

Populära inlägg i den här bloggen

Ronald McDonald.

Upp och ner men framåt...

Julafton!!