Shopping, fredag!

Igår var det shopping som stod på schemat. Syster behövde jeans och jag behövde ha fixat glasögonen, hämta medicin och mat till Leo. Först lämnades Max på dagis! Sprang som vanligt in och ville knappt titta åt mig. Leo fick en puss och en kram.

Vid halv 11 stack vi iväg till Väla. In-ne på H&M hittade syster jeans och jag hittade ett par byxor och en topp. Köpte även 3 par mjukisbrallor till Max, han behövde det. Hittade ett par jeans till Jocke på Kappahl, men jag tror storleken blev fel... Aja, det går ju att byta!

Sen skulle vi egentligen åkt till Familia och Maxi innan vi hämtade Max, men tiden räckte konstigt nog inte till... ;-)
Vi åkte hem och lämnade av grejorna sen hämtade vi Max och åkte till Familia och Maxi.

Klockan hann bli rätt mycket innan vi kom hem. Eftersom jag hade träning på kvällen så fick vi äta tidigare. Men, det blev inte så mycket tidigare. Satte mig ner en stund och helt plötsligt var klockan mer än vad jag trodde...

Kom iväg till träningen som varade från 19-20,30! Stentufft pass som vanligt. Man var bra mör efteråt. Slängde i mig två bananer när jag kom hem, bara för att få något i magen efter träningen. Lite CSI:Miami sen rann klockan iväg som vanligt. Jocke la sig i hyfsad tid, själv satt jag uppe till midnatt för att fylla på Leos mat sen. Vi skulle testa och ge honom mat halva natten för att se ifall det gick bättre nu med den nya maten. Jag var helt förvånad på kvällen igår, han hade bara kräkt max 2 gånger på hela dagen!!

Men jag vaknade vi 2 tror jag och då kräkte han en del, så jag stängde maten tidigare. Bättre han får en lugn natt.

Idag blir det en väldigt lugn dag. Vaknade med skallebank! Har blivit en hel del sena nätter denna veckan... Ikväll blir det sängdags hyfsat tidigt! Ska jobba imorgon, blev inringd igår! Har fått en bra tid, 8,30-18,15! Goa pengar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ronald McDonald.

Upp och ner men framåt...

Julafton!!