Stöd forskningen kring hjärtfel hos barn!

Kommentarer

Anonym sa…
Hej

Tack för en possitiv och informativ blogg. Jag fick nyss reda på att min kompis bär på en bebis med hypoplastisk högerkammare. En total lycka spred sig hos mig är hon berättade att hon är gravid, men idag blev det en dystrare dag. Hon mår inte bra och jag får inte tag på henne. Men jag kan inte sluta tänka på det och vill bara få veta lite krig den lilla flickans problem. Vet du hur vanligt felet är? Hur många klarar sig? Är det mycket operationer som väntar om de bestämmer sig för att behålla barnet? Var fann du din information? Hur gick det för er? Hur resonerade ni? Jag läste att ni först fick den diagnosen men att de sen ändrade sig.

Jag vore tacksam för svar! O smaklig spis av den goda köttfärspajen =)

MVH
Catharina Sjögren
catharina-sjogren@live.se

Populära inlägg i den här bloggen

Ronald McDonald.

Upp och ner men framåt...

Julafton!!