Ser ljusare ut nu...

Var och provade vår vagn i Peugeot 308:an idag och den går in på längden!!! Trots att den enligt El hemsida ska vara 8 cm längre än syskonvagnen... Så jag vet inte hur de har mätt på El!! Men huvudsaken är att den går in på längden i "vår" bil!! Nu ska vi bara se vad banken säger om att låna mer pengar för jag vill verkligen ha denna bilen!!! Den är underbar!!!

Annars är det rätt så lugnt. Eller lugnt vet jag iofs inte, Max är inne i värsta 2-årstrotset! Allt är fel och säger jag till honom så kommer han ändå och vill bli tröstad av mig men säger pappa till så är det bara jag som duger! Hmmm... vari ligger den logiken???

Denna veckan som kommer jobbar jag 6 dagar av 7 men det är min sista jobbiga vecka och framförallt min allra sista helg på 1 år eller så! Vecka 3, 4 ska jag bara jobba 3 dagar var sen går jag på ledighet! Ska bli så oerhört skönt! Ska ta och ta fram lite bebiskläder och börja pyssla lite. Få undan tvätt och sånt och sen bara vila!!! Snart är ju vårt lilla mirakel här! Igår gick jag in i vecka 36!! Känns som att det inte är länge sen som vi fick plusset...

Förhoppningsvis blir detta vår nästa bil!! Peugeot 308 SW

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ronald McDonald.

Upp och ner men framåt...

Julafton!!