Ledig...

Nu är jag ledig hela dagen imorron, men tro inte att jag ska slappa för det! Hela dagen är i princip planerad! Kl. 9 ska jag vara hos barnmorskan, kl 11 är det dags för Findus att bli vaccinerad och kl 13 ska vi vara på banken! För imorron ska vi få reda på om vi får låna till vår bil... Känns lite pirrigt, tänk om de säger nej!! Jag vill ju ha bilen nu! :-)

Annars jobbar jag och står i denna veckan, det börjar kännas tungt nu. När jag sitter i kassan så slår kassalådan i magen när den hoppar ut... ;-) Får ont i ryggen väldigt ofta oxå! Men det är ju självvalt på sätt och vis... Som tur e så verkar foglossningen ha gått tillbaka lite.

Just det, kom på en sak till jag ska göra imorron, ska till babyland för att jämföra måtten på syskonvagnen och vår vagn! Det måste vara fel på EL´s hemsida, för enligt de ska vår vagn vara 8 cm längre, men den går in i Peugeout:n medan syskonvagnen gjorde inte det, det var inte ens nära! Men jag har väl lite grann bestämt mig för att avboka syskonvagnen ändå... skulle det visa sig att vi skulle behöva en så finns det begagnade isf...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ronald McDonald.

Upp och ner men framåt...

Julafton!!