Fixardag...

Max skötte sig exemplariskt igår på restaurangen! Han har ju aldrig varit på restaurang så man vet ju inte... Jag åt kyckling med ananas i sötsur sås och han fick både ris, kyckling och sås men kycklingen ratade han... Så han åt ris, sås! Men det bekommer inte mig. Han charmade personalen som bara den! Han var nöjd bara han fick sitta hos kusinen eller hos Lotta (min svägerska).

Efter att vi varit på restaurangen så körde vi hem och fikade hos svärföräldrarna och då passade han på att busa som bara den hela kvällen... Vi gick hem strax innan 20 och skickade honom i säng. Sen har han hostat större delen av natten! Han hostade inget vidare innan så vi gav ju ingen hostmedicin men med facit i handen så skulle vi gjort det! J hade inte sovit så mycket inatt, jag har sluppit vakna av det! Typiskt att han ska jobba sin långa dag idag när han sovit så dåligt... Numera jobbar han 8-19 på måndagar eftersom jag ju e hemma, så slutar han 15 på fredagarna! Nice!

Idag har jag och Max varit iväg i 3 omgångar redan! Första var imorse när vi lämnade J på jobb, sen var vi på vårdcentralen för att jag skulle ta blodprov och efter det var vi i Åstorp och fixade till vagnen! Den drog snett så det var lika bra att få det fixat nu innan bebisen kommer, annars e risken att man glömmer det!

Nu ligger Max och sover och jag ska ta och fixa lite på hemmaplan. Sen kommer syster yster imorron!!! Ska bli så skoj! Hoppas vi kan få ner hans säng senast imorgon! Ska bli skoj att se var han säger om den! Den blev jättefin nu när den är vit! Måste bara handla kudde till honom, har lite ont om kuddar för tillfället!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ronald McDonald.

Upp och ner men framåt...

Julafton!!