Framsteg...

Imorgon kommer antagligen Leo att flytta ner på vårdavdelningen. Vi trodde inte det skulle ske så snart så vi blev lite förvånade. Först var det tal om att flytta ner idag men det ändrades som tur va. Det känns för tidigt. Nu hinner vi ändå fundera och bearbeta det lite. Det är ett stort steg från att ha bytt blöja och matat bara till att göra allt själv, eller framförallt ha ansvaret för honom själv! Det är lite läskigt...
Jag kommer att bo med honom på vårdavdelningen så jag vet inte hur det blir med uppdateringarna här... Jag får väl be syster uppdatera om det skulle ta för lång tid.

Kommentarer

Jessica sa…
Som jag skrev i vår tråd; fantastikst o underbar nyhet! Är SÅ glad för er skull o kan förstå att det känns läskigt. Vilken lycka! Kram
Anonym sa…
Åhhh.... Grattis sitter väl på sin plats nu antar jag :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Ronald McDonald.

Upp och ner men framåt...

Julafton!!