BF +8

Kl. 17,11
8 dagar över idag och inga känningar. Har packat lite till inför vistelsen nere i Dalby/Lund... Är trött och seg idag, Max vaknade vid 6,15 och sen var det slut på friden... Ska bli skoj att se hur det går för mamma, pappa när de ska ha honom. De är väl inga sjusovare direkt men tex syster sover lätt till 11 och det lär det nog vara slut med nu... ;-)

Ska ta och gå ner och handla lite till maten, blir kassler, ris idag. Inte hungrig eller sugen men äta bör man annars dör man, åtminstone säger de som vet det... Jag hade lätt kunnat skippa maten, men då hade jag bara krängt en massa onyttigheter istället och det hjälper ju inte direkt...

Kl. 21,42
Blev avbruten i mitt bloggskrivande av Max farmor som hade med sig sin syster som ville träffa Max. De ses ju inte så ofta. Hon och Max lekte med bilbanan och sen sparkade de boll... Max var lite reserverad i början för de träffas inte så ofta men sen när hon började leka med honom så släppte det!

Efter att de gått så gick jag och handlade och sen gjorde jag middag. Sen nattning av lillkillen och han somnade precis lagom till melodifestivalens början... Idag var det ju åtminstone 3 hyfsade låtar med. Gillade Lili& Sussies, HEATs och Måns låtar...

Nu ska jag ta och avrunda här, imorgon kör vi ner till Dalby. Jag vill gärna köra så tidigt som möjligt men jag ska bara övertala min käre make först... Han vill vänta tills Max har sovit middag...

Aja, vi får se hur vi gör...

Kommentarer

Em sa…
Vänta tills han har sovit middag så hinner jag sova ut ordentligt..

Populära inlägg i den här bloggen

Ronald McDonald.

Upp och ner men framåt...

Julafton!!