Mystiskt... *uppd*

Kl. 19,35
Imorse var febern puts väck igen! Skönt. Men hostan sitter i fortfarande, om än lite bättre... Han äter fortfarande lite halvkass men vad ska man göra? Han tar ju igen det sen.
Idag har J & hans far varit och tittat på bilar, vi måste ju ha en ny snart. Nu har vi tre som vi väljer mellan, Peugeot 308, Skoda Octavia och Opel Vectra (alla kombimodeller naturligtvis!). Jag är lite svag för P 308 måste jag erkänna, tycker den är superläcker, plus att den fått bra kritik överallt. Vi får väl se var det slutar!

Imorron är det jobb igen, 12-21,15! Blä-tid. Sen jobbar jag 8,30-16,15 både nyårsafton och nyårsdag och så avslutar jag veckan med en 9-19 tid... Sen blir det sova på lördag! På söndag ska vi på kalas för W som fyller 2 år på nyårsdag, förhoppningsvis får man snusa lite bebis då oxå!!!

Nä, nu ska jag ner och vara lite social, kanske ska ta lite glass oxå.... ;-)

Kl. 21,31
Nu är det "bara" 5 veckor kvar tills vi får träffa bebis, eller mellan 5-7 veckor..... Känns som att det kommer gå snabbt sista tiden nu. Jag börjar faktiskt bli lite nervös. Det är ju liksom inte som när vi skulle ha Max, då var jag oxå lite smånervös men det var ju för att det var första barnet. Nu är jag nervös och orolig över allt som kan hända och ska hända... Vår bebis ska ju vara med om en riktigt stor operation endast ett par dagar gammal! Och den kan ju vara livsavgörande i värsta fall! Jag är glad så länge han håller sig i magen för då vet jag att han mår bra men självklart vill jag träffa honom snart! Men jag önskar bara att det var under bättre förutsättningar! Nu kommer det bli chockartat och jobbigt eftersom jag tror inte att vi har förstått hur allvarligt det här är egentligen. Jag tror inte man kan förstå det förrän man är mitt uppe i det! Det är nog därför som jag varit så lugn. Jag har inte tänkt speciellt mycket på det, men nu tänker jag på det varje dag, flera gånger om dagen!

Ska försöka se till att få lite tid med Max innan det är dags oxå så vi kan hitta på lite kul grejor tillsammans. Åka till lite roliga ställen, tex Hembygdsparken i Ängelholm osv. Sen kommer det ju bli lite speciellt för honom eftersom jag antagligen kommer ha mycket att tänka på med lillebror...

Hjälp gärna till med namnförslag, vi har ett som vi båda tänkt på nämligen Leo som oxå passar bra med Max men jag vill ändå ha fler förslag!
Nej nu ska jag snart ta och lägga mig, jobb imorron ju...

Kommentarer

Anonym sa…
Ja, jobbiga saker kommer alltid ikapp en....kämpa på! Ni kan tyvärr inte göra så mkt för att påverka utgången, detär bara att hålla tummarna....Ett annat fint namn på er kille kanske kunde vara Sam? Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Ronald McDonald.

Upp och ner men framåt...

Julafton!!